۱۳۸۵ فروردین ۱۷, پنجشنبه

خشت اول

به نام خدا

این اولین پست من است در دنیای وبلاگ و وبلاگ نویسی است. در حقیقت هدف من از تاسیس این وبلاگ نوشتن در مورد فیلم هایی است که دیده ام. در ابتدا قدری خودم را معرفی می کنم . شغل من مهندسی نرم افزار است و سینما دومین چیزی است که بدان علاقه شدیدی دارم . طوری که تا شبی یک فیلم چه تکراری چه جدید نبینم آنشب را نمی توانم به صبح برسانم. خیلی وقت است می خواهم برداشت های خودم را(تاکید می کنم برداشت خودم) از فیلم هایی که دیده ام را بنویسم . نمی دانم آیا می شود اسمش را نقد گذاشت یا نه به هر حال این کار را شروع می کنم و امیدوارم مورد توجه قرار بگیرد.

توجه به یک نکته را ضروری می دانم و آن این است که اگر نظر خوبی در مورد یک فیلم ندارم شاید به خاطر این باشد که من از آن فیلم خوشم نیامده است و به هیچ وجه نمی خواهم ذهنیت شمایی را که فیلم را ندیده اید خراب کنم. به نظر من همه فیلم هایی که تولید می شوند زیبا هستند چرا ؟ چون کارگردان یک فیلم هیچ گاه نمی خواهد فیلمی نا زیبا و بد بسازد و این سلیقه و نظر ماست که جدای از مسائل فنی باعث می شود از یک فیلم خوشمان آمده یا آنرا دست کم بگیریم. به عبارتی همه چیز در این مورد نسبی و بستگی به نظر کسی دارد که فیلم را می بیند. بگذریم نمی خواهم وارد بحث های فلسفی بشوم و می روم سر اصل مطلب.

۲ نظر:

ناشناس گفت...

مرحوم تروفو راست گفته بود که همه مردم دنیا دو شغل دارند: اولی آنی است که با آن نان خودشان رادر می آورند و دومی نقد فیلم!!!

ناشناس گفت...

مرحوم تروفو راست گفته بود که همه مردم دنیا دو شغل دارند: اولی آنی است که با آن نان خودشان رادر می آورند و دومی نقد فیلم!!!